Tema: Re: reziume
Autorius: Lavonas
Data: 2017-03-16 11:20:19
Na verkti sheip nera del ko. Visi tcionais esantys zino rizikas susijuses su
naudotu PC daliu pirkimu.
Jeigu PC daliu pardavime butu kazkokia tradicija, kaip yra mashinu
pardavime, tikrinti tas dalis pas tretciaja nepriklausoma shaly, tai butu
maziau bedu, bet visi nenori laiko ir babkiu shvaistyti, tai niekas ir
neuzsiima.

Visa shita zinant, ash visishkai nepritariu tavo teiginiui, kad tave kazkas
ish tce esantciu apipiso. Standartiskai, tcionais pardavejai duoda 1-2 men
pinigu susigrazinimo garantijos. Per tuos pora menesiu turejai visas
galimybes ishsitestuoti tas pirktas dalis ar pats ar nuneshus tiem kas moka
tai daryti ir sumoketi tuos 10-15 euriuku, bet ne ... tu to nepadarei ir
daba verki. Nu taigi negrazu taip!!!
O jeigu nepasiprashei to garantinio termino, tai pats kaltas.

Tiek .....

"Darenas"  wrote in message news:oa82no$ao3$1@trimpas.omnitel.net...

Reziume:
pries metus atsinaujinau kompiuteri senomis dalimis per newsieti, po metu
puse jo i siukslyna.
Nupirkau naujas dalis, kazkiek gal bus ramu, bent jau su naujomis.
Rekomenduoju pirkti naujas dalis arba sedeti su senomis, kol bus pinigu
naujoms su garantija.
Suprantu, kad pasitaiko visko, bet kai sena pats buvau naujomis susirinkes
6m. jokiu problemu, turbut tos dalys pas kazka dar dabar dirba.
Overclockeriai suks.

Darenas