Tema: Re: reziume
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-14 09:18:16
Teisingai, todėl naudoti daiktai pigiau už naujus ir kainuoja ir kai kuriais
atvejais naudotas dalis pirkt galima, pvz., RAM, CPU yra labai retai
gendantys daiktai, mokant iki pusės naujo daikto kainos kaip minimum
nepraloši (žinoma, tam reikia gaut iš pardavėjo bent jau garantiją
prasitestavimui), o kai kurių neverta pirkt ir naujų (Asrockas, mano galva,
būtent iš tokių).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/