Tema: Re: reziume
Autorius: Migla
Data: 2017-03-15 21:32:21
Bent jau nesireklamuotum. Pats lendi į pelkę savo noru, o dabar verki. Tave
kas su šautuvu vertė naudotas dalis pirkti? Tavo pasirinkimas. Ką pasirenki,
tą turi. Aš 2008 metais naują kompą susirinkau, lig šiol jis pas tėvuką
puikiausiai veikia, o jei neturi kur pinigų dėti perki naudotą šlamštą.

"Darenas"  parašė naujienų news:oa84es$cc8$1@trimpas.omnitel.net...

Kau naujos genda tai garantinis taiso, o ne kreditine kortele. :)
Prisiskaiciau, kad overclockeriai pasvilina matkas gerai, paskui keicia
naujomis ir vel svilina.
As apie tai, kad naudoto daigto istorijos nulis.

Darenas