Tema: Re: kompo gedimas
Autorius: anon@work
Data: 2017-03-14 07:56:18
Kompas su blogu procu gali dirbti be jokių blogų simptomų, o pasireikšti
gedimas gali prie specialių sąlygų. Gūdžiais 1996 metais vienoje Vilniaus
firmoje tekdavo pastoviai lankytis kaip aptarnautojui kompiuterių ūkio, ir
pastoviai buhalterines apskaitos sistemoje Skaita  vienas kompas sugadindavo
ataskaitą. Perinstaliavom, pakeitėm visas plokštes - niekas nesikeitė.
Pakeitėm procą (AMD) - problema dingo. Beje, vienintelis atvejis kai aptikta
problema buvo proce - per 27 metus...

"Remigijus"  wrote in message news:oa5htb$pqv$1@trimpas.omnitel.net...

Čia ne šiaip "kompiuterastas", o alkanas kompiuterastas. Man net keista,
kaip tau nepatarė naujo kompo nebrangiai pirkti iš jo.

Kompas su blogu CPU nerodo išvis jokio vaizdo, net biosas nepypsi.