Tema: Re: reziume
Autorius: MRT
Data: 2017-03-16 10:21:15

> Kas tau verkia, tik informuoju kitus, kad neklystu.
> Aš ir galėčiau suprasti tave, koks tu krūtas, kompas tavo rinktas net nuo 2008 veikia...pizeee... :)

Na taip, news'ietis apipypino tave ar kaip?..
Turejo naudota matke, kuri tarkim 3 metus jam tarnavo
(juk paprastai laiko naujos dalys nuo 2008 iki 2017, t.y. min 9 metus)..
pardave tau.. visus metus tarnavo.. na gliucint pradejo..
o gliukai gal ir nuo tavojo originalaus beveik 10metu Corsair 750W PSU..

Shit happens... pries menesi po 38men nuo pardavimo uzsilenke
viena Gigabyte H81 ... nu tsuka.. negalejo anksciau uzsilenkt :)