Tema: Re: Duomenų archyvavimas - kur ir kaip?
Autorius: ejs
Data: 2016-10-21 14:05:30
2016-10-20 09:53, Nerijus rašė:
> Praktika rodo, kad desi skersa po 5-10 metu. Nes tuo metu pasirodys,
> kad tie duomenys neverti pastangu.
>     Po 20 metu, nostalgishkai prisiminsi kad kazka tokio turejai, kas
> butu ydomu. Bet pasiknisses nerasi.
>     Deja, bet praktika butent tokia.

Mano praktikoj prisireikia ir 10-15 metų senumo duomenų - projektai ar
kitas šlamštelis.

>     Duomenu "saugojimas" ir pernesimas i vis naujas laikmenas kas 2-3
> metus elementariai kainuoja. Todel jo greitai atsisakoma.

Todėl duomenys turi būti saugomi patogiai. IMHO šiais laikais, kai TB
saugojimo kaina krenta, tik labai stambios kontoros galia sau leisti
nuosavas "šaltas" saugyklas. Visi kiti - marš į debesis.
Iš kitos pusės, seniausiais po ranka papuolęs failas mano "karštoje"
saugykloje sukurtas 2001-04-02, ir projektas dar nevisai baigtas :) Jei
reiktų, ko gero rasčiau ir senesnių.

--

ejs