Tema: Re: Duomenų archyvavimas - kur ir kaip?
Autorius: YZF
Data: 2016-10-20 09:10:22
Duomenis laikyk ten, kur tuo metu patogiausia, su salyga kad jie
automatiskai backupinami. Laikui begant ir keiciantis technologijomis,
tu tuos duomenis naturaliai perkelsi i naujas technologijas (laikmenas)
ir toliau vaziuosi i prieki.

Cia kaip tavo pasas, juk nepergyveni kad jis po 50m bus nebeperskaitomas