Tema: Re: Duomenų archyvavimas - kur ir kaip?
Autorius: Remigijus
Data: 2016-10-17 16:14:34
Tiesa pasakius mano nuomone nei užklausėjo duomenys, nei pats
užklausėjas po 50 metų bus niekam nebeįdomūs. Todėl gali savo duomenis
nors ir ant akmens jis iškalt. Realiai visi žinom, kad tokių
technologijų nėra ir nebus, kol garantija bus 2 metai.

2016-10-17 15:00, budulis vulgaris rašė:

> Drąsiai tu čia pareiškei. Pas mane krūvos daug senesnių skaitmeninių
> nešiklių ir nieko, yra ten ta info.
Nesakau kad 5 metai ir visos laikmenos tampa neskaitomos, bet jos lėtai
degraduoja ir gali atsirasti nebenuskaitomos informacijos.

> Lygiai kaip ir įrenginių tavo 35mm juostelės peržiūrai ;)
tai su skeneriu susidigitizinsi. arba rankeną prie juostos dėklo
pritaisysi ir dar lemputę iš galo įjungsi.

> O dėl CD patikimumo... Man tai čia kaip tik labiausiai nepatikima
> laikmena. Esu daug kartų susidūręs su senų CD ir DVD, kurių tiesiog
> nebeperskaito.

aš rašau apie saugojimą, t.y nenaudojimą o labai lėtai įrašius ir įdėjus
į dėžutė padėti į seifą. Jei tu tuos cd buvai palikęs ant saulės ar
šalčio tai faktas, kad tau jų neskaitys.