Tema: Re: Duomenų archyvavimas - kur ir kaip?
Autorius: Remigijus
Data: 2016-10-17 11:22:21
Nuotraukos ir dokumentai tik ant popieriaus, video į 35 mm juostą.
Skaitmeninės duomenų laikmenos nesugeba išsaugoti patikimai daugiau nei
5 metai. Online irgi ne variantas, kas ten žino kas veiks, o ko jau iš
viso nebus po 50m. Man kiek žinoma tai CD yra pakolkas patikimiausia
duomenų skaitmenos talpykla, bet po 50 metų nebus nei įrenginių nei
pačių CD pirkti.