Tema: Re: Ar galima jungti routerį už kito routerio, kad veiktų kaip swich?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-01 19:06:22
Perdariau, kad ateityje nekiltų problemų ant vieno galo naujus kištukus
užspaudžiau, tik ne taip stipriai, ne iki galo spaudžiau ir normaliai dabar,
judinant neatsijungia. Matyt susidėjo ir lizdai, ir kištukai ir taip išėjo.

"Caponi"  parašė naujienų news:nq9i4c$7k9$1@trimpas.omnitel.net...

O turi ne savo spaustų laidų? Pamėgink ir bus aišku.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/