Tema: Re: Ar galima jungti routerį už kito routerio, kad veiktų kaip swich?
Autorius: Caponi
Data: 2016-08-31 23:36:34
Aš ne visai apie tai rašiau, o kad kiekvienas kažką su duomenų srautu darantis įranginys šiek tiek greičio "suvalgo". Savaime aišku, kad jei duomenų perdavimo grandinėj atsiranda daiktas, kurio galimybės yra mažesnės už ateinantį srautą, išėjime turėsi tik tiek, kiek geležiukas sugebės atiduot.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/