Tema: Re: Ar galima jungti routerį už kito routerio, kad veiktų kaip swich?
Autorius: Ramaas
Data: 2016-09-01 14:52:11
Pas mane kabelis ne optika, 140 gyžtamas buvo iškart,
kai tik man planą pakeitė KLI 300, nepadeda nei skambinimas jiems,
atsako pažiūrėsim ir nieko jie ten nedaro, o kai boba atsiliepė
tai išvis pasakė tipo žiūrėk koks ateinamas o grįžtamą užmiršk,
tau jis neaktualus.
Tikrinau ir su torentais ir be jų tas pat grįžtamas 140MBps
Jai ne sunku priminkit man, kam aktualesnis yra gyžtamas?siuntimui
iš užsienio greičiui?

R.