Tema: Re: Ar galima jungti routerį už kito routerio, kad veiktų kaip swich?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-01 14:42:50
Gavosi šiaip taip. Bet kokie lievi lizdai pas N16, įjungi, led užsidega, vos
pakrutini kabelį ir dingsta internetas. Reikia vėl ištraukti kabelį ir kišti
per naują. Gal aš kištukus per stipriai užspaudžiau? Bet kituose
įrenginiuose tie kabeliai veikia be problemų, o N16 visi 4 lizdai kelia
problemą. Kiek reikia spausti kištukus? Aš iki galo įspaudžiau. Bet routeris
stovi tokioje vietoje (ant spintos), kur jo niekas nepajudins. WiFi greitį
jis didesnį duoda, nei TEO Technicolor routeris. Teo vos 40 Mbps
teišspaudžia, o N16 virš 50 Mbps. Matavau su mobiliu telefonu.

"Bronco"  parašė naujienų news:nq7hip$b7n$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-08-31 23:19, Sniegas wrote:
> Duoda tvarkingai visus 300 Mbps.

Na štai ir gavosi. Malančius.