Tema: Re: Ar galima jungti routerį už kito routerio, kad veiktų kaip swich?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-01 16:18:20
Na, dabar jau viską sujungiau ir nebekrapštysiu, bet mano užspausti kištukai
į Technicolor routerį ir IPTV STB bei Samsungo TV jungiasi be problemų.
Problema tik tame viename routeryje su visais 4 portais. Truputį pajudini
jungtį ir užgesta lemputė routerio priekyje. Ištrauki kištuką, vėl įkiši -
veikia normaliai. O ant STB ir Teo routerio kiek bejudinčiau jungtį
internetas nedingsta. Gal čia kalti ir lizdai, ir užspaudimas?

"Bronco"  parašė naujienų news:nq97ci$23p$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-09-01 14:42, Sniegas wrote:
> Kiek reikia spausti kištukus? Aš iki galo įspaudžiau.

O kaip ne tavo spausti kabeliai jungiasi? Taip pat ar be problemų? Nes
jei be problemų, tai akivaizdu, jog problema slypi būtent tavo darbo
vaisiuje.