Tema: Re: nesiojamo darbui iki 800 Eur
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-04 17:12:49
L ir E klavatūros tokios pačios, t.y. skaičių bloką turi abi.
Dėl SSD gi jau rašiau - dedasi standartinis 2.5" SATA, šiai dienai
tikriausiai optimalaus vardo būtų vertas Samsung 850Evo, bo už MX200 tiesiog
pigesnis (šiaip +/- lygiaverčiai daiktai). Ir taip, toks pats daiktas tiks
ir į T61.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/