Tema: Re: nesiojamo darbui iki 800 Eur
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-04 16:08:03
"4r" <4r@4r.lt> wrote in message news:nbbvvs$o5j$1@trimpas.omnitel.net...
> na touchpadu mažai naudojuosi nes labiau trackpointas patinka, ko HP
> neturi..

Sutinku, bet jei iki šiol naudojaisi ThinkPadais, tai prie naujo dizaino
knopkių reikės pasipratint (jos tokios žemesnės, mažesnės eigos, platesnės
ir ant pačiupinėjimo aklai mažiau atsiskiria viena nuo kitos)

> HP G3 gal ir nieko tik mane labai nervuoja siauras standartinių ekranų
> matymo kampas..

Skonio reikalas. Taip, IPS'inis ekranas maloniau, bet man asmeniškai
visokiem internetam/Wordam 15" ekranai didelio diskomforto nekelia, vistiek
sėdi per vidurį, o spalvų tikslumas tikrai ne esminis reikalavimas. Ta
prasme prie lygių sąlygų be abejo IPS geriau, bet šiuo atveju problema tame,
kad aš pas Lenovo matau žymiai daugiau trūkumų...

> Jei imt E560 su HDD, kokio tipo SSD reikia pirkti?,  Form factor būna
> visokių 2,5 /0,85 / M2..

Tik standartinis 2,5" SATA vietoj esamo HDD (M2 pas E560 nėra). O HDD arba į
išorinę USB dėžutę, arba į rėmelį už kelioliką eurų ir kišt vietoj DVD

> tas su SSD turi 8GB jei pirkt tik su HDD tai tas variantas turis 4gb tai
> vėl ram dasipirkinėt reikės..

Nu čia jau mažiausia problema ir labai pigiai išsprendžiama :-)

> Dar T550 variantas bet jau šis brangesnis

Aš jį atmečiau dėl žemiau išdėstytų priežasčių. Jei jis už E560 ar 450 G3
būtų ten kokiais 10, nu max 20% brangesnis, gal ir būčiau rimčiau
pagalvojęs, bet už tą pseodopremium klasės nesusipratimą plot >1,5KEur mano
galva visiškai neprotinga.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/