Tema: Re: nesiojamo darbui iki 800 Eur
Autorius: 4r
Data: 2016-03-04 13:45:56
matau +1 m : 83 eur ir +2m 108 eur

tai jau nemažai, klausimas kaip jie patvarūs? gal užtektų ir 12 mėn..
Vistiek baterijai tai garantijos tikrai nepratęstų..
ir kaip reikalai su baterija? nes deklaruoja iki 9val veikimą, kuo aš labai
abejoju

nes kiti parametrai tenkina, na gal dar ssd galėtų buti didesnis..

4r

"Dainiushas"  wrote in message news:nbbs20$ljk$1@trimpas.omnitel.net...

dasipirkt galima garantiją pas Lenovo