Tema: Re: nesiojamo darbui iki 800 Eur
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-04 16:15:59
RAM i esms dzin - DDRIII DDR1600 LowVoltage SODIMM'as, a asmenikai
mgstu Kingston.

O su SSD r. atament (stovjo Samsung CM871) - praktikai kaip ir nekelia
diskomforto, bet pagal skaiiukus tai toks pogaidis, sulyginimui kitas
paveiksliukas - Samsung 850Pro (tiesa, testuotas kitam kompe, tai galimos
paklaidos, bet ne esm iuo atveju kai tokie skirtumai :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/