Tema: Re: nesiojamo darbui iki 800 Eur
Autorius: 4r
Data: 2016-03-04 13:19:10
Dekoju MRT, galetum būti drasiai koks nors Computer Build apžvalgininkas :)

Šiaip tikrai domina šitas LENOVO E560 tik  klausimas kaip baterija? ir ta 1
metų garantija kažkaip nervuoja..

Beje kaip tas HP Proobook G3? ar yra ju su IPS ekranu?

4r

"MRT"  wrote in message news:nbbklj$h8i$1@trimpas.omnitel.net...

> pagrindiniai reikalavimai  ekranas iki 15.6, rezoliucija FHD, matinis
> ekranas, baterija laikanti bent 3-4val.
> gali buti su HDD bet greičiausiai lupčiau jį lauk ir dėsiu SSD.
>
> Esu usinęs pagrinde Lenovo seriją T61, L530, tai jie kaip ir nieko
> modeliai tik nepatiko kad baterija laiko gan trumpai...
>
> Biudžetas ~700-800 Eur.

Nzn ar netyciom nesueitu piguvine Think serija E560:
http://www.skytech.lt/20ev000tmh-lenovo-thinkpad-e560-20ev000tmh-156-fhd-intel-core-i56200u-8gb-192gb--p-297851.html
http://www.markit.eu/lt/lt/lenovo-thinkpad-e560-20ev-core-i5-6200u-2/v2p11522635
SANDĖLIS / KIEKIS / PRISTATYMAS
ACMLT / 0 / 2016-04-07
F9LT1 / 0 / ~ 4 sav.
ALSLT1 / [?]10 / 2016-03-31  << "?" = preliminariai

Kas gero - Win Pro komplekte, SSD jau sedi (nors galetu didesnis but), FHD
IPS Anti-glare..
Skylake su HD520 = efektyvesnis ir su load daug needa, batarke 48Wh (tipo up
to 9h)..

Mandresnio testai/review:
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-ThinkPad-E560-Core-i7-Radeon-R7-M370-Notebook-Review.155741.0.html

Aisku turetu pasiulyt kas nors lyg ir pasiteisinusi Probook 450 G3 - yra FHD
matiniu, bet:
non IPS (probook 450 g3):
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/_processed_/csm_HP_Probook_450_G3_Blickwinkel_58efbc5d88.jpg
tuo tarpu IPS'inis:
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/_processed_/csm_Blickwinkel_22039c487a.jpg

Jei naudosies klava, tai Lenovo vien uz "Up"/"Down" kursoriaus patoguma
gauna pliusa:
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/_processed_/csm_HP_Probook_450_G3_Ansicht1_99e202afdb.jpg
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/Lenovo/ThinkPad_E560-20EWS00000/Tastatur.jpg
O vat uz dedikuotu touchpad knopkiu pasalinima duociau minusa Liavonui..
Jei anksciau dar plius minus sueidavo pasinaudot be peles, tai dabar pradeda
knisti naujos mados..
Nyksti laikai ant neegzituojancio mygtuko - ir laksto kursorius.. right
click kazkoks kosmaras..
tenka mokytis right click'inti spaudziant (o ne priliesti) dviem pirstais ta
visa touchpad'a..