Tema: Re: Laptopas iki 500 EUR
Autorius: Nerijus
Data: 2016-02-19 15:13:14
On 2/19/2016 3:06 PM, ravikas wrote:

> norėčiau pamatyti, kaip 3.11 veikia "šiuolaikinės" programos :DDD

	Tai tame ir kampas, kad "siuolaikines" programos ir uzhima ta visa
vieta diske. Tarkim man 6 wordo galimybiu (jis veike ant 3.11) pilnai
uzhtektu ir dabar. Bet dabar susimeti ofisa sverianti kelis gigus. Ir
neaishku kas te tiek daug uzhima. Nes funkciju gal taip 2 kart daugiau,
bet vietos uzhima taip kelis simtus kartu daugiau.

	N. M.