Tema: Re: Laptopas iki 500 EUR
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-15 16:21:32
bet kuriuo atveju turėčiau omeny, kad jame turi/turės būt SSD, tada jau
galima žiūrėt :).

ekranas dar blizga, tai reikia žiūrėt kaip ten kas. būna pakenčiamų,
būna tokių, kad jau nelabai. Tiesa, matinių irgi būna šlykščių.

Kita vertus, jei reikalas tik principe nemokėt >500€, gal visgi perlipt
per save ir paimt
http://shoplenovo.lt/LENOVO-ThinkPad-L540-20AV0070?search=l540? Tik man
jis atrodo brangus čia, tikrai pigiau pirkau kažkokius labai panašius.