Tema: Re: Laptopas iki 500 EUR
Autorius: ManXP
Data: 2016-02-15 11:15:03
Taip, perku vel panasiam laikui. Bet tuo metu kai pirkau ta Toshiba, tai ji
irgi neblizgejo pagal parametrus. Bet atlaike be problemu visa laika. Kaip
ir minejau, esme ne tame, kad gai;a/negaila pinigu, esme tame, kad neperku
daikto, kurio man nereikia. Nes ir vietoj Lexuso galciau Bentli nusipirkt,
bet yra niuansas - nu nereikia :)

"MRT"  wrote in message news:n9qlso$h2k$1@trimpas.omnitel.net...

> Galingo tiesiog nereikia, realiai manau puikiai tiktu ir kas nors uz 350
> EUR, bet norisi, kad nereiketu po keliu metu vel naujo pirkt.

~iki 350 labai gausiai tikrai nevalinanciu nesusipratimu pilna.. na pora
variantu:
http://www.skytech.lt/mcf3ymh2y-lenovo-essential-m3070-133-1366x768-antiglare-intel-celeron-2957u-14gh-p-245554.html
http://www.skytech.lt/80e503b5nx-lenovo-ideapad-g5080-black-156-1366x768-glare-intel-core-i35005u-2ghz-p-290869.html
jie gali sueiti.. taciau ne tiek, kad afygeni.. kitas dalykas ar nebus taip,
kad perki vel kokiems 8metams?..
juk tas senasis kompas jau senokai prasesi upgrade.. bet ne, spaudi iki
paskutiniojo :)