Tema: Re: Laptopas iki 500 EUR
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-14 17:14:40
Procas yra antras etapas po to, kai pasirenkama serija. Inspirionai visai ne
tos klases kaip ProBookai, cia taip grubiai kaip kokia Dacia lygint nu su
kokiu bent Accordu. Variklis paprastai pasirenkamas nusprendus kuris modelis
bus perkamas.
Diskretine VGA notebooke yra labai didelis minusas - OK, siandien su visom
energijos ekonomijom jau nebe toks baisus dalykas kaip dar pries kokius 5
metus, bet visgi - naudos taip apie nuli (paprastai tos diskretines VGA ten
kokiais 30-50% nasesnes uz siuolaikinius integruotus sprendimus, kas ju
tikslinguma suveda iki minimumo - ten kur reikia rimtos VGA jos neisgelbes,
o kur nereikia, tai nereikia), problemu tikimybe padideja (jei ka, tai vieno
kolegos, kiuris ilgus metus su lituokliu NB remontuoja teigimu, taip ~80%
visu NB gedimu (cia, zinoma, nesnekant apie fizinius sudauzymus, uzpylimus
kava ir pan.) susije butent su aukstom temperaturom).

Toliau, snekant apie 450 G3 - visi modeliai turi M2 slota. Jei NB
komplektuojamas su HDD, M2 laukia SSD :-), jei komplektuojamas su SSD,
reiskias jis bus butent M2, o SATA diskui skirta vieta bus tuscia. Tai
reiskia, kad galima tiek issaugoti DVD su 2 disku konfiguracija, tiek tureti
3 diskus (2xSATA+M2).

Zodziu, visi gali turet savo nuomones, bet as siai dienai nelabai matau 4
serijos ProBookams alternatyvu, netgi ir tarp klase aukstesniu gaminiu.
Praktiskai vienintele ju silpna vieta - neypac geros matricos, bet cia ne
vien HP "liga", ypac turint omeny kainu lygi.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/