Tema: Re: Laptopas iki 500 EUR
Autorius: [mikro]
Data: 2016-02-14 20:48:49
nachui offisu dirbt reikalingas laptope dar vienas pecius, tu man paaiskink?

"Lavonas"  wrote in message news:n9q2jj$b61$1@trimpas.omnitel.net...

Ghmmmm sheip tais ash nieko ir nenorejau kokurencingo tam shudinam HP
prieshpastatyti :D

Na, bet ok reiketu aishku benchmarkus paziureti, bet man rods Dell`o i5
prosas tikrai apshautu HP i3 nors ir viena generacija senesnis.
Diskretine vaizdelka mano manymu irgi pliusas.

Du minusai, tai HDD ir Ram. Na bet shituos, bishki pasitaupius galima
pasikeisti/dasideti. Anywayz mano rekomendacija butu, kai tures jis dar 100
euru, tikrai nuspirkti kad ir Samsung 850 Evo SSD 250gb ir esama laptope
pasideti vietoj Dvd, o shita naudoti kaip pagrindiny. Ramai? Na dar bishki
penegu ir bus liuks :)

O i tavo HP vaizdelkos papildomai tikrai neindesi. Ai krc ner ka shneketi
tce :D

"[mikro]"  wrote in message news:n9q0rm$ako$1@trimpas.omnitel.net...

nu kad apsoliuciai nei vieno pranasumo neturi jis pries aproovintus probook.

"Lavonas"  wrote in message news:n9q08b$afg$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.fortakas.lt/nesiojami-kompiuteriai/dell/272543079/570739/dell-inspiron-15-5558-156-hd-1366x768-led-intel-core-i5-5200u-22ghz-ma.html

"ManXP"  wrote in message news:n9psfi$9eb$1@trimpas.omnitel.net...

Reikia nebrangaus laptopo paprastom uzduotim atlikt. I ka atkreipt demesi
perkant? Paskaiciau senus postus, tai speju, kad kai kurie tuoj duos "geru"
patarimu, kad uz tokia suma galima nupirkt nebent slamsto kruva, bet realybe
tokia, kad jau kokius 8 metus naudojamas Toshiba su AMD Turion 64 X2 ir 2 GB
RAM, ir blogiausiu atveju dar butu galima naudot toliau, bet jau laikas
upgreidint. Is esmes viskas, kas bus laptope, tai Win7, Office, ir dar
keletas specifiniu programu. Jokiu skaipu ar kitu dalyku, kurie sedi
backgrounde ir valgo resursus. Apie zaidimus ar filmus isvis nekalbu.

Pagrindinis reikalavimas tai kad butu draiveriai Win7, ir viskas. Ekrano
uzteks 15.6, svoris nera pagrindinis kriterijus.