Tema: Re: Kompas pusveleiui
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-25 11:53:52
"Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message
news:n84pnh$f26$1@trimpas.omnitel.net...
> Dėl atjungimų nesi visai teisus. Ištrauki ką jie rinktų jei viską sutiktum
> ir pateiki kaip neginčyjamą tiesą.

Toks labai primityvus įrodymas, kad atsijungia ne viskas:
1. Instaliuodamas išjunk viską, ką MS leidžia oficialiais metodais
2. Paleisk kad ir minėtą O&O ShutUp10 ir pažiūrėk ar jis dar ką nors randa
neatjungto.

> O po to lameriai paskaitę visam internete floodina, kad jų privatumas
> pažeidžiamas.
> Kaip jau minėjau su dauguma vietų žmonės leidžia viską audituot ir jiems
> px. Konkrečiai win atveju niekur nesiunčiamas tavo softo inventorius, bet
> OS pats atranda kas yra laužta ir praneša/blokuoja tik tai.

Realiai tai bb jis ten ką randa ir blokuoja, ir problema reali yra ne tai,
o, kaip MS labai gražiai vadina, "telemetrija"

> Taigi jei nenori sename gyventi ir nenori būti audituojamas lieka kitas
> variantas pirkti kitą butą obuolio formos name. Baldus gausi nemokamai,
> durų rankenos nebus, bet niekas neseks ;) Juk neprisiriši prie vieno namo
> visam gyvenimui?

Aš noriu, kad proiduktas ar daiktas, už kurį aš sumokėjau pinigus ir
įsigijau būtų mano ir po jį nešarintų nekviesti pydarastai. Todėl man
asmeniškai pakanka kvalifikacijos (jei užtenka motyvacijos, žinoma :-)), kad
aš naudočiausi tuo kuo noriu, o visus neprašytus svečius su geru pendeliu i
šikną išmesčiau už borto. Bet dėl to, ką MS daro su paskutine OS man leidžia
juos vadint paskutinėm sūkom. Taip, tai tik mano asmeninė nuomonė, bet aš
softo su tokiom "telemetrijom" gamintojus laikau tiesiog nusikaltėliais (su
retom išimtim, pvz., kai softas būna nemokamas ir duomenų rinkimas tik to
softo ribose yra reali kaina (nemokamas sūris tik spąstuose :-)) ir tai
aiškiai deklaruojama).

> Klausimą stačiau daug paprasčiau
>
> Taigi klausmas lieka pasirinkime, nes nemokamą renovaciją gausi tik su
> apsauga nuo vogtų daiktų. Kitus auditus gali atjungti pirkdamas butą.

Kaip jau rašiau aukščiau, šneka visisškai ne apie kažkias apsaugas nuo vogtų
daiktų (kurios realiai nikuja neveikia, jei ką. Tiesa, šituo požiūriu nieko
labai netestavau, bet šiaip nei iš vieno kliento, kurių dalis Win10 naudoja
(ir tikriausiai ne paslaptis, kad piratinio softo bet kuriam naminiam kompe
daugiau ar mažiau yra), negirdėjau nei vieno nusiskundimo ta tema), o apie
MS šniukštinėjimą mano asmeniniam kompe ir duomenų rinkimą (manęs visiškai
neguodžia, kad tie duomenys tik, atseit, statistinio tipo)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/