Tema: Re: Kompas pusvelèiui
Autorius: [mikro]
Data: 2016-01-20 13:32:16
dar pirmos kartos dar, bet antros kartos Ii''skes tiek desktopiniai, tiek
notebookiniai, kazkaip chujovai su xp vaziuoja. nu ryskiai stabdo.
nebesupranta visokiu sse ir panasiu naujasniu instrukciju tas antikvaras.

"Caponi"  wrote in message news:n7j5on$lcd$1@trimpas.omnitel.net...

Nu kad nikuja, normalūs notebookai, aš jau nešneku apie surinktukus, t.y. tų
laikų paskirus geležiukus, su pirmos-antros kartos Core CPU visus draiverius
iš gamintojo pusės turėdavo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/