Tema: Re: Kompas pusvelèiui
Autorius: Night
Data: 2016-01-20 23:09:24
Na ka gi, prasiknisau puse dienos del sportinio intereso, kad
priversciau ta intelio videlka rodyti monitoriaus native rezoliucija
1440*900, teko kazkokius hex skaicius i inf faila suvedineti, kas jau
man hard core pasirode, bet suveike! Aa, tai youtubas - jo, nikuja
nerodo sklandiziai 720p, 480p eina be problemu.