Tema: Re: Kompas pusvelèiui
Autorius: Sniegas
Data: 2016-01-18 16:51:26
Tai aš ir nesiūlau į XP laikų kompą dėti Win 10. Bet į šiandien perkamą
kompą dėti XP būtų kažkiek juokinga.

"Caponi"  parašė naujienų news:n7it96$hbn$1@trimpas.omnitel.net...

Lygiai taip pat galima perfrazuot klausimą - kas tose naujesnėse OS
stebuklingo yra, jei XP laikų kompuose būtinai reikia stengtis kažką
griozdiškesnio kišt?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/