Tema: Re: Kompas pusvelčiui
Autorius: MRT
Data: 2016-01-20 10:04:42
> Puikiai sukasi youtube'as? cia gal per drasiai pasakyta, ji isvis atidaro? dar pasakyk 1080p youtube kokybe nelagina:)

sioje vietoje pritariu.. iki puikiai jam tikrai truksta.. itarciau, kad 720p irgi
negausiai sklandziai eina.. tenka pasidziaugt kad kazkiek siaip eina..
man kartais ir C2D negausiai dziugina kaip sukasi/sukosi..
butent del siu prikolu man ziauriai ir patiko "starting Celeron G530"
jo Intel HD nuimdavo youtubes darbus nuo CPU ir gan sklandziai suko..

Po Celkatronu G530 kiek ramesne sazine nustojau "prigriebt" visokius C2D papigiai..

> Portalus irgi turetu sunkiai vartyti del didelio kiekio grafinio turinio.

dazniausiai reklamos ir flash'ai nesivarto ant tokiu.. flashas mirsta, P4 atsigauna :)

> Tokiu kompu HP istaigoje pas mus dar bent koks simtas. Man istiesu gaila vartotoju kuriems tenka prie ju dirbti. Nes pagal saugumo
> specifika , antivirusiniei apsaugai pradejus tikrinima backgrounde, sunkiai veikia net wordas. Todel kalbeti apie kazkoki
> youtube'ą būtų sunkiai suvokiama.

Mes jau apsinaikinom tokius.. P4 = WinXP = Office2003 = ExchangeMail_per_POP3
Sis derinys bent per viena vieta uzknisdavo.

Ramia sazine galiu pasakyt, kad P4 slamstas.. ir ramia sazine galiu pasakyti,
kad uz ji 10Eur yra nedaug/simboliska/pigu.. nes nemokamai ne visada patogiai
metosi, o ieskot prie konteinerio idant sutaupyti tuos 10Eur kazkaip nedziugina..