Tema: Re: Kodėl windows 10 nemato 3 GB disko?
Autorius: Nerijus
Data: 2015-11-12 13:00:26
On 11/12/2015 10:08 AM, MRT wrote:

> Tiesa sakant jokios uzuojautos.. M$ turi bug'u.. tiesiog ir lameri ant
> ju pamove..

	MS problema yra ta, kad jie viska slepia nuo vartotojo, daro kaip jiem
shauna i galva, ir nieko apie tai neinformuoja.
	Todel tenka juos "gaidinti", pvz. atjungti visus diksu nuo kompo kol
dedami windauzai. Tada MS neturi jokios fizines galimybes "prishikti" i
kitus diskus.

	N. M.

	P. S. O GPT diska geriausia "pasidaryti" priesh diegiant pacius
windauzus, nes jie sugeba "sugalvoti", kad man reikia MBR disko.