Tema: Re: Kodėl windows 10 nemato 3 GB disko?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-11 12:41:28
Ne, viskas buvo ne taip. Nupirkau naują dėžę, SSD Samsung 250 GB ir WD 3 TB
HDD. Viską surinkau, įdiegiau Windows 10 į Samsung SSD ir diegimo metu
Windows 10 man suskaidė WD HDD į tris dalis. Ir GPT neleidžia daryti, tas
pasirinkimas neaktyvus atsidarius Disk managment. Netiki - galiu skreen shot
atsiųsti.

"MRT"  parašė naujienų news:n1v5em$b6g$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai tu paėmei 3Tb diską ir į jį instaliavai Win10? ar kaip?

panasu kad taip.. 3TB diskas, i ji Win10..
(install'as jame sukure 500MB + ~2TB + ~1TB)
tik apie GPT nepasakok pasaku, nes jo padaryti _neleidzia_.