Tema: Re: Kodėl windows 10 nemato 3 GB disko?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-11 22:31:12
Na, patys Windows tą sisteminį skirsnį įkalė, aš prie to nagų neprikišau. Aš
ir stebėjausi, kad jis paėmė dalį to disko. Matyt taip pasielgė todėl, kad
abu diskai buvo visiškai tušti, tik iš parduotuvės.

"Nerijus"  parašė naujienų news:n1vnv6$p4v$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/11/2015 02:13 PM, Sniegas wrote:
> Su Hirens boot cd pagalba ištryniau tą 500 mb skirsnį, iš naujo
> instaliavau Windows 10, to skirsnio nebelikę, tada laisvai leido
> konvertuoti į GPT. Problema išspręsta. Va tas 500 mb skirsnis ir kniso
> protą.

Siaip jau prota kniso ne skirsnis savaime, bet tai kad tu kazkokiu budu
sugebejai viena ish sisteminiu windauzu skirsniu ikalti i ta diska. Kaip
tik del to ir neleido jo konvertuoti i gpt, ir kaip tik del to teko
perintaliuoti windauza.

N. M.