Tema: Re: Kodėl windows 10 nemato 3 GB disko?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-11 23:27:35
Aš nedalinau disko, tik nurodžiau, kad įdiegtų į 0 diską, kuris buvo SSD. 1
diskas buvo HDD. Nežinojau šitos problemos su mbr ir gpt.

"MRT"  parašė naujienų news:n20b7v$vor$1@trimpas.omnitel.net...

> Na, taip, buvo tokia lentelė, pasirinkau įdiegti į SSD. Gal būt toje
> vietoje reikėjo spausti New, kad sukurtų skirsnius.

Tame zingsnyje nurodai kokio dydzio skirsni daryt.. tada setupas sako,
kad jam ten reikia papildomai susikurt biski.. ir gauni ta 500MB + tiek
kiek norejai, bet tais 500MB maziau.. jei tiek 500MB susikuria SSD
diske, tada ok.. jei ne - paziuri ka pridirbo/priskirsniavo ir
Delete'ais prasibegi pries Next'us..

Pvz. nori C: lygiai 100,00 GB .. o jis sako, man ten reikejo sau 300MB,
tai va C: bus 99,7GB .. tada galimybe pasakyt faq.. delete.. dublis du,
kuri 100,30GB diska .. sako man teikia 300MB, tai liko 100,00GB .. Next.