Tema: Re: Kodėl windows 10 nemato 3 GB disko?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-11-11 13:47:46
Tai va, kad jis buvo sukūręs tą 500 mb skirsnį, kuris viską blokavo. Dabar
bandau iš naujo instaliuoti Windows, tada žiūrėsiu.

"MRT"  parašė naujienų news:n1v6kb$bug$1@trimpas.omnitel.net...

> Viską surinkau, įdiegiau Windows 10 į Samsung SSD ir diegimo metu Windows
> 10 man suskaidė WD HDD į tris dalis. Ir GPT neleidžia daryti, tas
> pasirinkimas neaktyvus atsidarius Disk managment. Netiki - galiu skreen
> shot atsiųsti.

http://www.disk-partition.com/gpt-mbr/convert-to-gpt-grayed-out-0528.html
https://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/3007346f-cf7b-4089-9628-36d394da8240/convert-mbr-to-gpt

By default, if MBR disk has disk partitions, the convert to GPT is gray.
You can change a disk from MBR to GPT as long as the disk does not contain
any partitions or volumes.

T.y. atsidarius Disk managment istrink visas sukurtas particijas, tada
turetu konvertuotis.