Tema: Re: ATHLON 64 X2 6400+
Autorius: Vytautas
Data: 2008-06-13 13:13:25
Aga, ziurim. Vienas dalykas cia seni phenomai. T.y. B2 stepingo, ne B3. Tai
gali tureti itaka testu rezultatams phenomo nenaudai. Visgi:
984 LT kainuojantis E6700 vs 623 Lt kainuojantis Phenom 9700 (na B2 stepingo
neradau, cia irasiau B3 stepingo 9750, kuris brangesnis ir kazkiek
greitesnis nei 9700, visgi testai su 9700).
Keleto mano atsitiktinai perziuretu testu rezultatai atspindi stai ka:

-11-30 % letesnis (na reiksmingas dydis visgi) taciau intelio procas
kainuoja 57% daugiau (irgi reiksmingas dydis) : )

-HDTV 16% greitesnis

-Mainconcept H.264 Encoder    vienodi

Tingiu tikrint visus likusius, bet situacija turetu buti analogiska. T.y.
tas nasumas priklausomai nuo aplikacijos stipriai skirtis. Visgi kaip
nekeista AMD su multimedija dirba gana neblogai, pasikartosiu uz savo kaina.
Apie tai ir buvo kalba. Ir tas ir tas gamintojas uz ta pacia kaina pateikia
konkurencinga preke.Vienas stipresnis vienoje srityje, kitas kitoje.
Skaiciai varijuoja gana stipriai.

Gal tu paskaityk ka as rasau pries pateikdamas savo argumentus? Siaip
nezinau kaip cia skaiciavo testuotojai ir ant kiek rezultatai tikslus
lietuvos kainomis, bet
nasumo/kainos santykis visgi AMD naudai.
http://www.tomshardware.com/charts/cpu-charts-2007/price-performance-index,388.html?p=%2C%2C%2C%2C%2C%2C%2C%2C%2C%2C1269%2C1308%2C1274%2C1264%2C1263%2C1305%2C1249%2C1259%2C1240%2C1245%2C1256%2C1258%2C1232%2C1229

~8%  amd naudai bent jau e6700 ir phenom 9700 atveju.

Zinoma priklauso ir nuo proco ir t.t. Bet kokiu atveju  kaip rasiau
renkantis proca reiktu spresti pagal konkrecias salygas ir poreikius. Pirkti
vien tam ,kad pirkti ir po to procas suktusi nenaudojamas neracionalu.
Geimams? Dabar vistiek didzioji dalis zaidimo nasumo priklauso nuo video
plokstes, o ne proco. Proco nasumas tikrai ne bottleneckas sioje vietoje.
Jau geriau ta skirtuma ideti i geresne grafine. Konkrecioms programoms
naudoti? Tada ziuri kas geriau pagal nasuma butent naudojantis konkrecia
programa. Tadu pasiziuri i kaina ir sprendi ar geriau pirkti brangiau top of
the top, ar pigesni varianta, taciau kurio price-performance santykis
geresnis. Ar supratai ka parasiau? Nieks negincyja, kad intel dabar turi
nasumo karuna, taciau amd siulo konkurencinga produkta. Uz ta pacia kaina
gauni vienodos vertes (panasaus nasumo) produktus.