Tema: Re: ATHLON 64 X2 6400+
Autorius: Vytautas
Data: 2008-06-12 20:40:11
: ) Na, ram pigus siais laikais : ) Tiesa, pas mane 4 ir kol kas uztenka,
bet yra dar 2 slotai, tai bet kada galiu dadeti iki 8 : ) Tau beje gal
padetu ir RAM daugiau. Ziurek ar diskai nepradeda daug dirbti. Gal
bottleneckas ne procas, o visgi ram trukumas? Beje OS kokia, tikiuos 64 bitu
suinstaliaves? Jei ne tavo photoshopas negali panaudoti daugiau 2 Gb ram,
tai ir dusta su dideliais failais. Visgi butu idomu pamatyti nuotrauka
uzimancia 4 Gb : ) : ).