Tema: Re: ATHLON 64 X2 6400+
Autorius: Karolis POLIKŠA <worekarolis@t.a.k.a.s.lt.>
Data: 2008-06-13 00:29:33
Os 64bit'u ir paprastai task menegeris raso kad nevirsija 4 Gb... hardai
dirbant tyli. Bet vat sita flatinant tai padirbejo :) - 3,2 Gb ir tai
flatinau jau daug ka... 70x50cm@300dpi  pradziai dvigubai didesnis buvo :)
Buvau history pasidares labai dideli, tai WD.Raptoriai usikimso kaipmat :D
niekad dar nemaciau kad taip greit dingtu 200 Gb...