Tema: Re: ATHLON 64 X2 6400+
Autorius: Vytautas
Data: 2008-06-13 10:31:53
c2c architektura turi savo pliusu ir nieks del to nesigincyja. Bet tu rasei
tipo intel duoda amd i kaulus uz ta pacia kaina, o tai nera tiesa. Taip,
intel siuo metu turi top of the top procus, kurie savaime suprantama eina uz
premium kaina.Taciau is principo uz ta pacia kaina gauni lygiavercius
produktus. Jau tavo reikalas ziureti kokia bus konkreciai perkamo proco
paskirtis, kokias programas naudosi ir rinktis optimalesni varianta. Darbo
su atmintimi greicio skirtumas turetu pasijausti stipriai dirbant su
tokiomis milziniskomis bylomis. Core kazkiek atsiims nuo to del savo
spartesnio single thread performanso, taciau manau vistiek bus bent tavo
minetas +5% nasumo (tiesa, tai nera daug. Bet analogiskai ir su -3%
atsilikimu ant geimu. Tokie skirtumai realiai nejuntami). Visgi kaip sakiau,
mastant i ateiti, man geriau trys branduoliai nei du. Programos, kurios gali
panaudoti visus trys branduolius dirbs zymiai sparciau negu ant intelio
dvieju branduoliu. Kurios ne, ka gi -3% nasumo kritimas ant geimu yra maza
kaina uz tai sumoketi. Mano konkreciu atveju dariau upgreida sausi is seno
kompo. Tai is karto pasistaciau AM2+ motinine palaikancia HT3, nors proca
isidejau paprasta X2 65 w tdp serijos (komfortui, kad netureciau keptuves
namie).  Kol kas jo resursu man pilnai uztenka, o metu pabaigoj, arba kitu
metu pirmam ketvirti phenomu kainos bus kritusios ir bus paskutiniai ju
kartos pavyzdziai nusipirksiu phenoma, kadangi po phenomu zada AM3 soketa ir
procus, kurie visgi nebus compatible su AM2+. Tiesa jei darbinis kompas,
pakankamai tau uzdirbantis, ir is tikro stabdo procas, o ne koks kitas
bottleneck'as, tai pinigu gal negaila ir dabar isigyti, kad ir X4 Phenom
9850 (Black edition). : )   Galima ir palaukti X4 Phenom 9950. : ) Vienzo
reik ziuret. Beje naujos motinos nepirkimas visada svarbus argumentas : ) .
Kai ateis momentas upgreidui velgi imsiu ne max varianta, kurio man vargu ar
reikia, o optimalu pagal kaina, nasuma ir sildymo galia : ).