Tema: Re: ATHLON 64 X2 6400+
Autorius: Vytautas
Data: 2008-06-12 20:09:58
Ziurek skaiciukus, padalink. Rezultatas tai ka parasiau.
Darbas su atmintim nasumo skirtumas 12% AMD naudai.
Geimai (kaip sakant single thread performance) - 1-5% Intel naudai.

Kiekvienas renkasi pagal savo prioritetus. Man tokioj situacijoj geriau AMD,
nes rimtam darbui greitesnis, be to mastant i ateiti tai trys branduoliai,
ne du, kaip intelio. Reiskia atsiradus multithreaded softui is AMD dar bus
ko isspaust : )

Pakartosiu trecia syki. Ziurek i skaicius, o ne i piesinukus. Velgi kaip
sakiau, abu procai geri, kiekvienam pagal prioritetus.