Tema: Re: Greitas HDD for dummies
Autorius: AS
Data: 2008-05-13 01:00:10
"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message
news:g0ae1i$ef1$1@trimpas.omnitel.net...

> "Vaidas" <spamui@vieta.cia> wrote in message
>
> Na tarkim taip - galinga kompa galima surinkti nebrangiai ir jis veiks
> greitai, bet tikimybe to mazesne nei jamant balta kompa. Tik tiek, kad as
> isitikines, jog apskritai nors tikimybe mazesne, ji yra pakankama, kad
> butu galima bent bandyt rinkt ta kompa su viltim, kad veiks greitai ir
> gerai :))

Na, as asmeniskai rinkciausi is brangesniu, bet geresniu komponentu ir tokiu
budu ta tikimybe didinciau :-) Kaina viska sudejus gal ir pradeda arteti
link atitinkamo "balto" kompo, bet renkuosi dalis, kurias as pats noriu, o
ne kazkoki kazkieno determinuota paketa. Velgi, man nebutina pirkti nauja
HD, korpusa, garso korta etc vien delto, kad renkuosi nauja kompa.