Tema: Re: Greitas HDD for dummies
Autorius: AS
Data: 2008-05-12 22:03:47
"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message
news:g0a3mk$4nk$1@trimpas.omnitel.net...
> Siaip biski mitais vadovaudamasis si thread'a pradejau. Girdejau apie
> draugo drauga, kuris isidarbino dizaino imonej. Sake buvo apsales kad ten
> taip photoshopas su coreliu sukas. Pasirodo kompai labai prasti, bet
> hardai belekaip geri :) Tai ir susidomejau - ar ne metas leciausia kompo
> dali keist :) Dabar turiu SAMSUNG HD321KJ 320 GB 7200 rpm, bet
> nepasakyciau, kad esu visiskai patenkintas greiciais :)

Pirmai pradziai gal OS + programos vienam HD, duomenys antram, laikini
failai, ypac PS laikini failai treciam, bet ne tam paciam, kur OS raso savo
laikinus. Speju, situacija turetu kiek pagereti. Aisku, RAM bent 2GB turi
buti bet kokiu atveju, bet galima ir daugiau. Tiesa, nezinia su kokiais
kompais tas draugo draugas prieinamus dabartinius lygina ;-)