Tema: Re: Greitas HDD for dummies
Autorius: Zyza
Data: 2008-05-12 22:10:22
> Pirmai pradziai gal OS + programos vienam HD, duomenys antram, laikini
> failai, ypac PS laikini failai treciam, bet ne tam paciam, kur OS raso savo
> laikinus. Speju, situacija turetu kiek pagereti. Aisku, RAM bent 2GB turi
> buti bet kokiu atveju, bet galima ir daugiau. Tiesa, nezinia su kokiais
> kompais tas draugo draugas prieinamus dabartinius lygina ;-)

Siaip mano dabartine sistema: AMD Athlon 3800XP+ su 2 GB RAM, hdd jau minejau, tiesa esu suskaides taip: 35 windowsam (2000) ir 100 gb fotkem (na likusi dalis neesme). PS'o scratch diskas pagrindinis - sistemos, bet jauciu reiks perkelt...

Jei neklystu, draugas snekejo apie ~1,2 ghz celeronus su 512-1024 MB RAM. Siaip ir pradejau visa sita svarstyma del to "magisko pagerejimo dirbant su grafika" :)