Tema: Re: Greitas HDD for dummies
Autorius: Vaidas
Data: 2008-05-13 00:15:58
na vat naudoji tinklo korta kazkam kitaip, useriu accountam seip
nereikia jei dideliu pribumbasu nedarai, su draiveriais irgi jau kazko
ieskojimas. jei sukistum os x i hackintosha vadinama tai pradzioj turbut
terminale gyventum...
o man nereikalingas seip tas daiktas, wordui, exceliui ir firefoxui,
uztenka ir be to. sunkiau issisukt be windowsu kai vercia naudot koki ms
access ar spss