Tema: Re: Kox kavos aparatas iki 200 €?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-10-26 07:50:29

On 2020-10-26 00:19, Bronco wrote:

> O kai aparatas vadinasi espresso, bet espresso padaryt nesugeba, kokia
> tada mano logika? Gal irgi gali paaiškint? :)

Galiu. Jis negamina espreso pagal tam tikros grupes zmoniu supratima.
Taip, yra grupe zmoniu, kurie noretu, kad espreso, pica, kebabas, sushi
ir panasus produktai butu gaminami tik pagal ju isivaizdavima, o kitus
nori laikyti nieko nesuprantanciais.  Kai kas tai sekmingai monetizuoja
- irgi suprantmas biznis ir jie yra maladiec. Tikrai yra grupe zmoniu,
kuriems Svyturys ne alus, nes... Nes dahuja argumentu, bet iprastam
vartotojui tai nieko nekeicia. Koks alus - turiu pazistama dura bobele,
kuri smegenis visiems aplinkui su savo duonkepe uz ahulijarda euru
visiems islesusi, nes tik su ja ji gali iskepti tikra duona, o visos
maksimos tai neaisku koki nuoda pardavineja. Nu ir tegu aina nx su ta
savo duona. Arba tikro espreso gerti.