Tema: Re: Kox kavos aparatas iki 200 €?
Autorius: Bronco
Data: 2020-09-28 00:50:35
On 2020-09-27 21:24, Linas Petkevičius wrote:
> Tik 99/100 vartotoju "teisingas" espresso tiek pat pohuj kaip "teisinga"
> pica, paelja, saslykas, steikas, sushi, chacapuris, kijevo kotletas,
> kursenu vyniotinis, plovas, kataplana, alus ir dar 99 "teisingi"
> virtuves produktai.

Taip, Kapitone!

Bet sutik, jei žmogus klausia dėl konkretaus daikto pirkimo, tai jam
siūlyti pirkti šūdą yra prastas patarimas. Nepriklausomai nuo to, koks
interesantas to daikto naudojimo ekspertas yra. Bent jau man taip atrodo.

Ir tavo versija apie "pirkeja, kuriam kava yra paprasciausiai kava",
visiškai nepaaiškina, kodėl tokiam pirkėjui reikalingas būtent prastas
aparatas, kuris realiai nepadaro net to, kam jis skirtas. Tas kas išteka
iš tokio aparato, yra realiai kažkoks neaiškus kavos gėrimas, o ne
espresso. Jie net nesugeba visą skonį iš sumaltos kavos paimt, nes
ekstrakcijos laikas būna per trumpas ir slėgis per mažas. Faktiškai, tu
dalį kavos išmeti.

Jei žmogui, kaip tu sakai, "kava yra kava", tai kam jam iš viso pinigus
automatiniams espresso aparatams leist? Klausimas, galima sakyti, retorinis.

Pasiimi normalų french press puodelį už keliolika eurų ir geri normalią
kavą. O jei labai norisi pakelt "kava yra kava" lygį, tai geriau tuos
200 eur išleist normaliai kavamalei su girnomis, tada galėsi pereiti
prie kokybiško šviežiai skrudintų pupelių malimo namie ir dar labiau
pagerinsi savo gaminamą french press skonį.