Tema: Re: Kox kavos aparatas iki 200 €?
Autorius: Bronco
Data: 2020-10-05 16:17:17
On 2020-10-05 06:29, alpiu wrote:
> https://www.thespruceeats.com/top-coffee-espresso-combo-machines-765533

Viskas suplakta į krūvą, beprasmiškas topas. Smarkiai neišlaidaujant,
galima pradžiai nusipirkti nespresso ir naudoti jų kapsules:

https://nespresso.lt/lt/

Lyginant su visokiais "ECAM'ais", tai žingsnis į priekį. Be to, kas
labai smagu, jog gali prisipirkti įvairių kapsulių ir kaitalioti kavos
rūšis kas kiekvieną kavos puodelį. Tokio privalumo neturi automatiniai
ir klasikiniai aparatai.

Esu naudojęs nespresso prieš kažkiek metų, tai buvau atradęs kelias
kapsulių rūšis, kurios mane pilnai tenkino. Aišku, klasikinis espresso
komplektas yra dar geriau, bet kaip pigesnė alternatyva tinka ir
kapsulinis. Bent jau, nespresso man tiko.