Tema: Re: Kox kavos aparatas iki 200 €?
Autorius: Petras Jurbarkas
Data: 2020-09-17 11:08:31
Sakyciau visi tie pribumbasai apie latte, capucino visiskai
nereikalingi. Net jei ir gerciau kava su pienu (kai kuriais atvejais
pienas su kava), tai vistiek pirkciau tik juodos kavos darymo aparata.

Pries pora metu pirkau toki, kaina tada buvo 499, tai labai gut:
https://www.kavosdraugas.lt/p/kavos-aparatas-jura-a1-piano-black/
Tik pas mane white edition, tai sonuose stiklas baltas, puikiai derinasi
prie virtuves balto stiklo.

Esu turejes toki panasu kur idejai linka, tai na pirmas dvi savaites
pabandai ten zaist su tuo karstu pienu, paskui uzmirsti kad tokios
funkcijos yra.

Tada is esmes geriau pirkti kapsulini, kur kapsules gali deti, kavos,
pieno, kapucino, latte ir t.t. Butu daug praktiskiau naudotis.

--
-
Petras Jurbarkas