Tema: Re: Kuom pakeisti alų?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-01-14 12:53:37
Aš pirma karta nuvaziavau i kapitalistine vokiwtija, kai man buvo koks
12 metu - kai Lietuvoje blokada buvo ir maakraonai pagal talonus.
Brolioliukas vakarienei kaip dabr atsimenu uzpirko - bananu, sokoladu,
vokisku hotdogu, kokakolos ir panasiai. kad tu zinotum, kaip mano
organizmas to neprieme ir kaip as vemiau... kazin kokios isvados?