Tema: Re: Re:Kuom pakeisti al??
Autorius: fanas
Data: 2020-01-12 19:17:56
Yra keli niuansai:
1. Demonizavimo temos kas kazkiek metu keiciasi. Dabar didziausias
 blogis riebalo+cukraus misinys. Ne faktas, kad veliau
 nepasikeis.
2. Kiekvienas zmogus toleruoja skirtingai. Jei tavo mityboje bus
 mazai angliavandeniu, bus bloga nuotaika ir 0 energjjos. Nuo
 sauksto cukraus niekas dar nemire
3. Dar ten yra istisas mokslas apie zarnyno mikrobiota ir kad jai
 is esmes reikia tu skirtingu maistu, kad isliktu balansas ten,
 kur reikia...

--

----Android NewsGroup Reader----