Tema: Re: Kuom pakeisti al??
Autorius: Paparaciz
Data: 2020-01-12 15:25:47
rekomenduoju kambucha, bet ne parduotuvine. tada netgi ir nebus brangu kaip cia kazkas teige.
darant paciam kaina priklauso tik nuo to kaip prabangiai pats nori daryt. t.y. koki skoni nori
pasidaryt. Norint gerimas gali kainuoti ir centus. is kitos puses yra laisve daryt tuos skonius
kokius tik nori ir tokiu budu nenusibos skonis.

tiesa, nezinau kaip tai keicia alu... kambucha nera alkoholinis gerimas, bet zinoma, kaip ir gira
gali tureti siek tiek alkoholio.

dar yra kitas gerimas, pamenu dar is vaikystes tevai buvo gave. savo esme panasus i kambucha.
tai tokios baltos granules kur kas keleta dienu nupilamas geriamas gerimas. o likuse mase uzpilama
vandeniu, dedama razinu ir pan. internete galima rast pagal "white kefir" pavadinima.

pasizaidimui dar galima daryt "Rejuvelac".

gerb. vytook's žinuteje <qvc22o$9a6$1@news.omnitel.net> sumislijai:

--
Paparaciz
#omni.news on Aitvaras IRC network (nick Paparaciz)